[accordion]
[accordion-item title=“1. Kde najít iOpravnu?“]iOpravna se nachází na adrese Rohanské nábřeží 670/19, Praha 8 – Karlín.[/accordion-item]
[accordion-item title=“2. Jaké výrobky náš servis může opravovat?“]Servis iOpravna může opravovat veškeré výrobky značky Apple, Beats, a příslušenství značky Happy plugs.[/accordion-item]
[accordion-item title=“3. Lze u nás platit kartou?“]Ano za opravu u nás lze platit kartou i samozřejmě hotově.[/accordion-item]
[accordion-item title=“4. Je potřeba donést originální balení?“]K opravám nepotřebujeme originální balení.[/accordion-item]
[accordion-item title=“5. Jak dlouho bude oprava mého zařízení trvat?“]Standartní doba trvání oprav je 2-3 pracovní dny. Ve výjimečných případech se může stát, že z důvodu nedostatku náhradních dílů se oprava může protáhnout na 30 dní.[/accordion-item]
[accordion-item title=“6. Dostanu od Vás zápujční telefon po dobu mé opravy?“]Po dobu opravy/výměny můžeme nabídnout zápůjční iphone, při zájmu o zapůjčení je nutno se informovat o momentální dostupnosti. Poplatek za zapůjčení je 600 Kč po celou dobu opravy.[/accordion-item]
[accordion-item title=“7. Co vše mám udělat před tím, než donesu zařízení do servisu?“]Před donesením do servisu si, prosím, zazálohujte data na svém zařízen, servis neručí za data uložená v zařízení a vypněte si, prosím, službu najít iPhone.[/accordion-item]
[accordion-item title=“8. Jaká je záruční doba na provedenou práci?“]Záruka na vyměněné díly a provedenou práci je 3 měsíce.[/accordion-item]
[accordion-item title=“9. Lze odeslat reklamaci výrobku poštou či PPL?“]Ano, před odesláním balíčku do servisu doporučujeme zálohujte data uložená v zařízení, vypněte službu Hledat iphone a napište průvodní dopis s popisem závady a nezapomente na zpáteční adresu. Odesílání zpět je na náklady zákazníka.[/accordion-item]
[accordion-item title=“10. Co znamená exchange program?“]V případě opravy provedené výměnou je nutno dodržet parametry původního zařízení, tzn. stejný typ, barva i konfigurace. Není možno si doplatit na vyšší model. Po dobu čekání na vyměněný kus není možné mít původní zařízení u sebe.[/accordion-item]
[accordion-item title=“11. Co se považuje za neautorizovaný servisní zásah?“]Za neautorizovaný servisní zásah se považuje například výměna LCD, baterie, zadního krytu,antény, apod. V tomto případě nelze uznat záruku ani placený exchange program.[/accordion-item]
[accordion-item title=“12. Co když zapomenu heslo ke svému Apple ID?“]Pokud jste zapomněli svoje heslo k icloudu- nelze vypnout službu Hledat iphone, je možno heslo obnovit na stránce. Heslo lze obnovit pomocí bezpečnostních otázek či emailového ověření.[/accordion-item]
[accordion-item title=“13. Je možné provést expresní opravu?“]Standartní doba opravy je 2-3 pracovní dny. Veškeré opravy se snažíme řešit v rámci této doby. Expresní opravu lze pouze provést po předchozí domluvě.[/accordion-item]
[accordion-item title=“14 . Když své zařízení dávám do servisu, musím službu Najít iPhone vypnout?“]Ano. Pokud služba Najít iPhone není vypnutá, nemusí se servisním technikům podařit vaše zařízení opravit. Před návštěvou servisu doporučujeme zkontrolovat stav této služby na stránce: https://www.icloud.com/activationlock/[/accordion-item]
[/accordion]