Sledování stavu zakázky a potvrzování cenových návrhů

Online sledování zakázek

Pro sledování stavu Vaší zakázky je potřeba u sebe mít „Objednávku dílenské opravy a potvrzení převzetí přístroje do opravy“ nebo také „příjemka“, kterou Vám vždy předáme při převzetí Vašeho zařízení do opravy. Na tomto dokumentu jsou veškeré potřebné údaje k sledování stavu Vaši zakázky.

Popis stavu Co se děje se zakázkou
Přijato Zakázka byla přijata do servisního systému
Opravuje se Na zakázce se již začalo pracovat. Může se jednat o diagnostikování závady nebo již o samotnou výměnu náhradního dílu.
Čeká na ND Zakázka je již po diagnostice a je na ní objednaný náhradní díl
ND přidělen Náhradní díl byl přijat a přidělen do zakázky
Výstupní kontrola Výměna dílu byla dokončena. Diagnostické a HW testy proběhly v pořádku
Připraveno k vyzvednutí Zakázka byla kompletně dokončena a je připravena k vyzvednutí
Cen. návrh 1 Zákazníkovi byl odeslán cenový návrh na opravu zařízení
Cen. návrh 2 Zákazníkovi byl odeslán cenový návrh na opravu zařízení pokud jsme nedostali odpověď na Cen. návrh 1
Podpůrný proces Zakázka čeká na dodání faktury, upřesnění závady nebo se čeká na vyjádření Applu
Odeslat SC Zakázka přeposlána od prodejce je připravena na svoz na prodejnu
Odesláno SC Zakázka již byla odeslána na prodejnu
SC přijato Zakázka byla přijata na prodejně
Vydáno Zakázka byla předána zákazníkovi